2011-01-19
 18:53:18

i will not break your heart

Anonym om i'm that star up in the sky:
Hej. ÄLSKAR DIN BLOGG!!! men försök att upptadera lite mer, vore kul :D 
sjukt snygga miss sixty byxor.. På vilken hemsida hittade du dom?! och är du säker på att dom kostar 650 kr?;o dom kostar över tusen kr på trettorn.. Tacksam för svar! puss
IP: 94.255.128.115

svar: sorry för jag tog med din ip, men skriv namn så tar jag bort den eller ja, du fattar :D
för de första, tack! :D jo jag ska försöka uppdatera mer :) även om de är lite stressigt just nu, men ska försöka göra mitt bästa!
byxorna hittade jag på stayhard.se tror jag, ja dom kostade bara 650, riktigt billigt! :) kram

update: nu ljög jag bara haha! kollade nyss igen för å se om de stämde, jag kollade på fel sån pris sak, dom kostar 1600 haha! förlåt :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: