2011-01-17
 19:46:20

i'm that star up in the sky

kollat kläder, skor å massa annat i några timmar nu, hittade lite saker jag fastnade för!
bara jag hade pengar till allt så hade de vatt perfekt.. :(
miss sixty jeans, skit snygga!! kosta runt 650kr
odd molly blus. riktigt söt, vet att många har den men åh den är så söt!
går väl på tusenlappen
jätte söt blus, finns i samma färg som denna fast tvärt om så de är vitt där nere osv.
tror den gick på 3-400 :)
en söt blus till, har testat den och den sitter jätte gulligt, men känns som jag kommer ångra mig fall jag köper den. den är på rea just nu, kostar bara 89kr!
fin, men gillar dock inte att den är så hög vid halsen, kostar väl runt 2-300.
fina jeans från gina, minns inte vad dom kosta
tjocktröja från gina, 200kr
sjukt sött linne! minns inte va de kosta
ser ful ut på bilden, men sitter jätte fint på. 300kr
dessa byxorna i denna färgen eller i svart hade varit fina till en blus eller ngt tror jag :)
fin typ tröja man kan ha med/utan ett linne under :)
snygga boots, vill ha nya eftersom mina är sönder. i o med att man kan gå med boots på sommaren också ;)
sen funderar jag på dessa eftersom jag inte vill ha som alla andra..
fast dom också är snygga:
jaja, langa hit en mille så blir lilla jag glad!
nu ska jag kolla film antar jag, skriver kanske senare! kram


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-18, 20:29:44

Hej. ÄLSKAR DIN BLOGG!!! men försök att upptadera lite mer, vore kul :D

sjukt snygga miss sixty byxor.. På vilken hemsida hittade du dom?! och är du säker på att dom kostar 650 kr?;o dom kostar över tusen kr på trettorn.. Tacksam för svar! puss


lollo
PUBLICERAT: 2011-01-27, 22:38:20

vart är bootsen köpta?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: