2011-12-21
 19:19:39

svar på kommentar &dagen.

anonym:
går du inte i normal skola då?


svar: haha jo jag går ju på nicolai i helsingborg, men går iv.
och med vanligt gymnasie menar jag vanlig linje! kommer gå med 96or. :)

______________________________________________________________________________

ja, idag vaknade jag vid ca.. 12. käkade och sedan duschade jag! och gjorde v mig och sånt. sen hjälpte jag mamsen med lite grejer! lite snäll får man va!
sen körde hon mig till effie och där va jag ca 30min, sen drog vi till stan och jag köpte julklappar, likaså gjorde hon!
köpte glitterspray också, till nyår ;-)
hehe. kom hem för ett tag sen och ska snart träffa eleni, skulle träffat amnah, men nopes, hon dissade mina fina sms :( </3 haha. får träffa henne nån annan dag eller något. saknar henne så in i helvete :(
aja! nu ska jag smsa eleni å se vart hon är! puss


linnea
PUBLICERAT: 2011-12-21, 22:53:23

Hur gör man en heder på blogg.se ?

Tacksam över svar verkligen


linnea
PUBLICERAT: 2011-12-21, 22:54:19

Hur fixar man en heder på blogg.se?

Tacksam över svar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: