2011-12-20
 09:06:44

BESÖKSREKORD!

wieeee, ni är för söta! :*

aja, har nyss ätit frukost och ska snart göra v mig.
jag orkar inte med skolan, asså den dödar mig haha!
och jag går bara 2 timmar om dagen? hur ska de bli när jag börjar vaanligt gymnasie?
haha förfan, får skärpa mig!
ska till doktorn idag också, och boka tid.
måste få reda på varför jag sover så mycket som jag gör..
som tex igår. somnade elva och vaknade 8 för att dra till skolan. de är nio timmar!
sen kom jag från skolan, och la mig på soffan vid 1 och somnade, vaknade 5. de är fyra timmar, nu är vi uppe i 13, sen gick jag och la mig 12 inatt och vaknade 8. 8 timmar. 21 timmar totalt. alltså vadfan? haha
de är inte normalt om man frågar mig!
jaja, skriver mer sen, men kanske bytar till nattstad igen för min app vägrar funka!
puss


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-20, 10:34:59

Jag sov också så mycket, så gick och tog blodprov och allt det där.

Det va inget, det är vanligt att sova så mke xd


av
PUBLICERAT: 2011-12-20, 18:09:07

går du inte i normal skola då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: