2011-01-03
 22:39:43

baby baby

tänkte göra denna saken nu, ist för å göra de i dagar.. :)

01 – Min första kärlek
ja.. min första kärlek va eddie, dock va de inte seriöst men jag va riktigt kär, de minns jag själv. fast jag bara va .. 11? :o haha vi va tsm i ett halvår om inte mer. min första riktiga kärlek har jag inte upplevt än tror jag.. även om jag fortfarande älskar robin..
02 – Det här åt jag i dag
till frulle år jag 2 mackor, middag potatis å revben, sen lite godis å nu 2 mackor med effie :D
03 – Vad är kärlek?
jag vet inte ..
04 – Min dag
har varit seg men ändå fett rolig, är ju med effan :D
05 – Min bästa vän
har ingen bästavän, har 5 riktigt nära vänner som jag kallar bästavänner, och jag älskar dom mest.
06 – Ett ögonblick
finns förmånga ögonblick ;)
07 – Det här hade jag på mig i dag
jeans, strumpor, trosor, bh, linne, tunica/blus
08 – Mina syskon
har 4 st, bara kontakt med en, sussie, jag älskar dig!
09 – I min handväska
har jag smink, dock inte längre för ngn har snott de -.- tamponger, pengar, småsaker till lite allt möjligt o ja :)
10 – Den här veckan
har precis börjat (y)
11 – Vad hade jag på mig i dag?
skrev jag där uppe
12 – Mina drömmar
är att bli rik, få jobbet jag vill jobba med haha, träffa justin bieber osv..
13 – Min första kyss
första oseriösa kyss va med ludvig på dagis HAHA! minns den exakt också, vi stog i skogen hahhahha, första seriösa va väl med oscar för 3 år sen imorgon hehe..
14 – Mitt favoritminne
har för många att välja på
15 – Min favoritfödelsedag
blir på söndag, sweet 16 ;)
16 – Detta ångrar jag
skriver jag inte här!
17 – Den här månaden
har precis börjat och den ska bli den bästa!
18 – Ett annat ögonblick
-
19 – Det här upprör mig
när för dömmer en för vad folk säger innan man ens känner personen själv. förfan skaffa egna uppfattningar! sen falska personer och rykten, så onödigt.
20 – Det här får mig att må bättre
när jag är med mina närmsta vänner mår jag som bäst, eller ja med mina vänner över huvud taget.
21 – En första
vadå?
22 – Mina rädslor
jag e skit rädd för spindlar, höjder och spöken. sen är jag också rädd för att bli sårad, de e ngt av de värsta jag vet..
23 – Min favoritplats
är i spanien, där jag va med julis i somras.
24 – Det här saknar jag
gamla vänner, kärlek osv..


bild på marcus haha! har en jävla bildbrist -.-
kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: