2011-01-12
 19:03:41

sammanfattning av år 2010

alla har gjort såna årsresuméer, så känner att jag också vill göra de hihi..
tidsfördriv..

januari

flyttade till ja där jag bor nu :D denna bilden togs ungefär när vi fick ordning, så söt jag va :o
har inga fler bilder, julia har de minneskortet. men ska berätta lite iaf.
i januari lärde jag känna effie, och sanna. vi va jätte ofta osv, men mest jag och effie. min första fylla var även i januari haha. nu är jag galen ;) iaf.. i februari blev jag och effie bästavänner. jag va en av dom lyckligaste människorna i världen. mars umgicks jag också bara med effie. kommer inte ihåg något spec :)

april

jag slinga håret och blev tokke. haha

va på ekebo med effie och julia som vanligt, haha svin kul

köpte nya ''fina'' solglasögon, men insåg rätt snabbt att dom va jävligt fjortis, så använde inte dom.
bara när vi var ute och tog massa bilder.

jag saknar oss gumms.

min syster sminkade mig, inte världens bästa bild, men insåg också att jag använde waaay too much smink haha.

maj

köpte keps och tyckte jag passade i det. trivdes också i det :D

va även på g med ''m'' , säger inte vem han är, vissa vet iaf. och jag va enormt jävla kär men de visade sig att han va som alla andra.. en jävla player :)

bodde hos min syster i en vecka eftersom mamma och pappa opererades.

jag och effie fick ofta höra att vi va lika.

jag älskade mitt utseende & tog därför massa ego pics, har minst 1000 haha

jag och effie va vip's på ekebo. vi va med dj'n osv och gjorde till och med v oss där.

jag va enormt ledsen för en sak hände, sen hände saker inom familjen också, så i ungefär 2 veckor mådde jag verkligen piss. utan krydd. va aldrig glad osv. men nu idag när jag tänker på de, så bryr jag mig inte längre, jag va mest rädd då.

köpte avslutningsklänning.

va på tjejkväll hos natti, galet kul. badade med kläder på å allt, sakna!
va också i spaninen, men har inte kvar några bilder, dom va på min gamla data, tyvärr! :/

juli:

blev blond & träffade rebound. rabih <3

första dagen på festivalen.. lagom nykter, jadå haha

älskade mitt hår

augusti:

va jätte ofta med abbe och fanny. saknar er! :(

saker hände, och abbe fick en svullen hand ;)

jag blev brunett igen.

va på malmöfestivalen och såg bland annat eric saade! minne för livet, han är så snygg ♥

såg denna puddingen också :D & hans band emd.
höll hans hand med hihi. danny saucedo <3
började också nian, 2 dagar efter detta.

septermber:

fiskade med skolan. hahahhaha

va på krök hos ammar. efter de festade jag dag in och dag ut haha

lånade lindas kamera, tog massa fula bilder haha

umgicks med emma och jasmine, bild från en fest.
dock har jag och jasmine sjuka minnen från denna kvällen!

jag praoade på mammas söta jobb hahaha, fina kläder fick man ha också! ;)

va på fest i rydebäck med emma, träffade victor där, älskar dig vännen, tack för att du är du!
träffade massa annat kul folk också såklart! har dock inte så roliga minnen därifrån.

oktober:

började umgås mkt med joanna. stack till danmark för första gången, till en pub. filip å hans polare hängde med då också. :)
random bild, absolut inte nyktra! haha

en annan gång i dk, men julia och joanna denna gången. HAHA minns när julia kom från toan å sa att hon trillat i trappan, skit kul :D

november:

jag och joanna skulle på fest hos jenny :)
va i dk varje helg också typ. har inga bilder typ hihi

blev tsm med robin. min första kärlek..

december:
18/12-10 tog de slut mellan mig och robin.

gjorde sidecut. har ingen bild på det :p
och va på jennys 15års fest. massa trevligt folk osv!

fick systemkamera, va överlycklig!
i sommar ska jag allt ha med kameran vart jag än går :)

va på ekebo med eleni och julia. haha den kvällen va svin kul tills slutet!
sen hade vi lov, jag festade, levde livet, nyår va bra tills i slutet.
sov hos robin den natten. + en natt till, mer berättar jag inte om de. :D

sååååååja, nicenicenice ;) kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: