2011-01-08
 09:48:31

raise your glass

vaknade 7 (?!) fett jävla segt, kan inte somna om.. har duschat å allt sånt också, har så jävla tråkigt haha :(
somnade vid 3 också.. great haha
ska strax städa lite, sen göra v mig och sen dra till farmor :) sen blir de väl hem, packa, dra till lokalen&träffa linda, julia å emmis där. fixa lite småsaker, sen göra tacos till oss haha (a)
sen kommer väl alla å så blir de pardeey :D
och klockan blir väl säkert över 12, och då är jag 16!
fortfarande rädd att de kommer bli bråk men aja.. kommer bli fett sur.. aja får se hur jag gör.
linda julia å emma får hjälpa mig med allt hehe! bilder å sånt kommer imorgon, trust me! haha
nu ska jag nog äta lite, skriver senare. pussss

snygging ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: