2011-01-31
 18:42:17

pretending everything's alright, doesn't always make it better.

jag vet inte hur jag ska skriva för att folk ska fatta att jag mår bra och inte bli ''rädda'' eller något sånt nu.
men jag känner bara att jag vill gråta, gråta som aldrig förr.. få ut alla tårar och bara kunna slappna av, inte ha den ångesten jag har i kroppen hela tiden, jag har bra självförtroende nu. äntligen. men något inom mig vill bara släppas ut, jag vet inte vad. jag är själv rädd just nu, för jag vet inte vart denna känslan kommer ifrån. men jag vet att jag mår bra annars. den ända lilla pusselbiten i mitt liv som fattas just nu är väl en pojke som tycker om mig för den jag är, som tar hand om mig osv, men de ska jag inte tänka på nu, jag är ung och har många år kvar, jag blir inte lätt kär längre. de som dock händer är att jag får falska känslor jätte lätt utan att jag själv vet om de. och en sak till som är konstig. jag går på utseende nu, absolut inte mycket, men om jag ska falla måste killen iaf se bra ut. vet inte varför de blivit så, men ja.. vill inte att alla ska tro massa saker o mig nu. jag är förändrad, de är jag, men de är sånt som händer, eller?
jag kan fortfarande inte gråta, även om jag verkligen vill. nej, nog snackat om detta. puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: