2011-01-17
 16:10:20

my life, my way

jag börjar få riktigt mkt ångest. vet inte vad jag ska välja för gymnasie längre, vet heller inte vilken linje.
jag vill så mkt och kan verkligen inte bestämma mig, men en sak är säker, jag HATAR att plugga..
funderar på:
olympia - samhälle sos
drottning blanka - stylist
tych - omvårdnad
jensen - samhälle
jag vill bli stylist osv, men även polis eller ja ngt inom kriminalvården. vet inte vad jag ska välja :(
jaja nog snackat om skolan.
jag saknar sommaren så otroligt mkt, nästan sjukt att man kan sakna en sommar så mkt, längtar till att bara få ligga på stranden och sola, ta de lugnt och bada.. ska kanske på språkresa också, eller ja, ska å ska, jag vill.
sen kanske de blir spanien med julia igen, fast denna gången 2 veckor, asså tror faktiskt inte ni fattar hur mkt jag längtar :o menmen!
måste börja träna också. känner att både magen och hakan börjar komma, HAHA nej men.. magen iaf. benen å armarna är smala, så de är väl bara magen.. ångest, vill inte bli tjock.
lite ovanligt långt inlägg haha, ska äta nu typ, skriver senare. kram!!
och som ni vet så säljer jag biljetter till pascha, 0707605350 om ni vill ha, en biljett kostar 120, så slipper ni fråga de med ;) bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: