2011-01-12
 22:24:35

kommer du ihåg första gången vi sågs? jag minns de som igår

du vet va känner men jag vill dela med mej
vill inte vara vänner vill alltid se dej
lee för maj för du rockar mitt liv
ja offrar min tid något lockar mig dit
ja de måste bli vi vill ha det som förut
för ja känner en känsla som aldrig dörut
hör nu när jag snyftar i täcket
lever på en tröst dina kyssar va bättre
smyckar mitt häfte och sjunger för dig
att vi två har träffats ett under för mig
alla gånger som vi käftat hoppas du glömt dom
för du är den enda som jag alltid drömt om
<3
__________________________________________________________

9 sanningar om mig.
* jag är blyg första gången jag träffar en person, eller ja de beror på.  men efter ett litet tag kan jag slappna av å va mig själv.
* jag blir avundsjuk så sjukt jävla lätt så de inte är sant..
* jag börjar gråta jätte lätt..
* jag hatar när folk säger negativa saker om mig, vet inte varför, men har typ växt upp med de så..
* jag hatar när folk skriker på mig, eller ja skäller.
* varje gång jag skriver texter som handlar om mig här på bloggen, så finns de bara ärlighet, jag skriver helt ärligt om hur jag mår, och ljuger absolut inte.
* jag älskar att kramas å pussas.
* jag älskar när någon bara håller om mig..
* jag säger att jag inte bryr mig om vad folk säger om mig när de gäller dåliga saker, men de gör jag, jag tar åt mig som fan, även fast folk sagt åt mig att inte göra de..

aja, kram. ska sova nu, godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: