2011-01-06
 22:50:02

if you have a real, true friend, don't let the person go.. trust me, you will regret it..

amnish om i'll go wherever you will go..:
jag ÄLSKAR dina ögon jennie!
svar: sluuuuta (a) du har finare, vi kan byta? :*

anledning till att jag tog kommentarerna separat va för jag vill skriva av mig lite om amnah..

jag förstår att jag gjort fel, jag har verkligen förstått de nu.. du är så jävla underbar och jag vet fan inte vad jag gjort.. jag ångrar mig.. du är så jävla guldvärd, du finns alltid för mig, och jag har varit sån idiot och typ bara skitit i dig? ska inte skriva värsta historien nu, men åh.. jag älskar dig fortfarande lika mkt som innan, hoppas du vet de :( du betyder obeskrivligt mkt bästavän
vill bara spola tbx tiden, då de va du och jag, och ingen annan..
big love 2 you (L)

remember? :(
kram


Alexandar yugo boss
PUBLICERAT: 2011-01-07, 17:27:27

Gillas som fan jennie !!!!...its gonna be you to again :):):):):):)):):):) !!!!!!! <3<3<3<3


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-07, 21:15:23

kommer alltid att finnas för dig oavsett vad..

bryr mig inte om vi bråkar ofta,elr jag menar BRÅKADE , vi löste/löser ändå allt efter. Finns ingen vänskap som e perfekt! de med att du bara "sket" i mig ,bara glömm det (y)

ja.. önskar man kunde spola tbx tiden, för då hade jag spolat tbx tiden då det bara var du och jag ja hähä(L)



jag älskar dig fortfarande lika mkt som innan även om jag försökt dölja det ,men du vet nog varför jag försökt göra det.. big love from amnishen !



HAHAH afan att jag kmr ihåg bitts å allt de dära :p


Alexandar yugo boss
PUBLICERAT: 2011-01-09, 00:34:04

OJ..menade two inte to :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: