2011-01-10
 21:50:30

i just wanna know..

har läst massa inlägg som har med känslor att göra.. kände att jag måste skriva av mig också. detta blir också kvällens sista inlägg..

vad ska man göra när man tycker om en person och inte vågar säga de till honom? när man vet att ens kompis gillar samma person, och när man tror/vet att man inte har någon chans? jag vet inte om jag börjar bli kär igen eller om de bara är falska känslor. men när jag tänker på honom blir jag varm i kroppen, & när jag hör hans namn lyser jag upp, jag kan inte sluta le.. allt jag kan göra nu är väl bara att försöka våga berätta hur de är, och sen bara hoppas..
hope, faith and love..

dags att bli blond igen? ;)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-12, 16:38:55

Finns ingen som är lika vacker som dig, jävla ängel, hoppas att jag får träffa dig någon dag o säga det till dig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: