2011-01-15
 16:12:11

de är okej å spåra ur

Niklas om kvällens outfit:
SÖÖT!!!! :D <3 <3
svar: tack :)
hann inte skriva igår, så skriver idag vad jag hade på mig haha.
jeans - hm
baslinne - gina tricot
underblus - vet inte, as gammal haha
blus - joannas gaderob
kofta - joannas gaderob / hm
så nu vet ni de :D
va ju som sagt i dk igår, och för min del så hade jag trevligt :D
vet inte vad som händer idag, vaknade för en timme sen haha! men ska va med joanna iaf. får se vad vi hittar på :)
nu ska jag snart hoppa in i duschen. kram


din bästis :$
PUBLICERAT: 2011-01-15, 16:29:53

så jävla fiiin!!!! tack för igår :D o vi ska ha ännu roligare idag!! hiih skynda dig nu ! miss you redan :$ baby by me ;)



love you bitch ;) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: