2011-02-02
 17:03:10

svar

anonym:
Har du några känslor för någon kille just nu? vem i så fall?:)
svar:
nej de har jag inte :)
anonym:
är du oskuld?
svar:
nej.
erik:
blir du lätt förälskad eller är du svårflörtad? 

mycket fin blogg :)
svar:
både och tror jag, fast nu lutar de mer åt svårflörtad:)
tack!
amnah:
hur ofta bajsar du bebis?(a)
kissar du ofta? ja det tror jag eftersom du dricker för mycket cola.. blir ditt kiss brunt för det elr? HAHAHA (a)
svar:
HAHA vet inte!, och nej jag kissar inte ofta :o å nä e du äcklig eller HAHAHA <3

amnah:
nä men lite seriöst nu.. :D

hur vill du att en kille ska vara?
vad tycker du om mig,svära ärligt ;*
har inget mer att fråga:D
svar:
hmm.. typ omtänksam e nog de viktigaste.. rolig, framåt, lite småbiff (a) HAHA, snygg ja, typ de :D
orkar inte skriva en bok, men du är världens bästa och har ett hjärta gjort av diamanter :$ och jag älskar dig mest!puss
fanny:
Vem är din ABSOLUT närmaste vän? Alltså den vännen som skulle ställa upp för dig i vått och torrt. En som förmodligen alltid kommer att finnas där?
Nämn 3 saker du saknar. Så som personer, saker, minnen, känslor, gamla saker, osv... Och tänk riktigt efter vad det skulle kunna vara. :)
Och sist. Finns det någonting i dit liv som du ångrar eller tycker att du borde ha gjort annorlunda? Du MÅSTE nämna minst en sak.
svar:
1. amnah skulle jag nog kunna tro de är :)
2. okej, jag saknar DIG fanny, våra tider och allt fyfan! :( och tiden då man var liten och inte hade några problem.
3. ja, jag ångrar som FAN att jag började skolka och skita i skolan, hade gjort vad som för att få de ogjort..
anonym:
Top 5 snyggaste killar i hbg 95-93:or ?
svar:
öh pinsamt om dom ser detta nu men aja, :D
1. brian landquist.
2. filip saganowski.
3. max waller.
4. hugo drakenbrink.
5. victor hagnäs & robin durietz
haha va tvungen att skriva båda på 5an :D
anonym:

vem tog din oskuld?
hur många gånger har du haft sex?
bh-storlek?

svar:
1. behöver inte du veta.
2. behöver du heller inte veta
3. 75c
anonym:
Hur kommer det sig att du började blogga? :D
svar:
alla andra gjorde de, så ville testa, tyckte de va kul i början så jag fortsatte! :)

anonym:
Snyggaste killen i helsingborg, enligt dig? ;d
svar:
brian landquist helt klart :$
i?:
är du och effie fortafarnde vänner? :)
svar:
japp klart :)
johanna:
blev du nöjd med dina naglar?
hur blev resultatet av spraytaningen? funderar jätte mycket på att göra det men vågar inte för är rädd att det ska bli dåligt..
så är du nöjd med naglarna och spraytaningen?
super bra blogg förresten, kram! :)
svar:
1. ja de blev jag! :D
2. de blev skit bra på mig tycker jag, håller dock bara 1-2veckor. sen är de olika från person till person hur de sätter sig på en, men testa du, tror inte de kommer bli dåligt :)
tack! kram
aa du ser ju själv hur brun jag blev :):)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: