2011-02-01
 16:19:48

tidsfördriv som fan

13 HAR DU:
Ett förhållande: nej.

En bästa vän: ja

Haft ett seriöst förhållande: japp

Dejtat en av dina bästa kompisar: nä

Blivit kär vid första ögonkastet: aa

Fått ditt hjärta krossat: afan

Skrikit åt en lärare: tror inte de
Kysst någon och sedan ångrat dig: haha ja!

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja, vem har inte?

Några smycken som kostat över 1000 kr: nä, palla lägga 1k på smycken

Några husdjur: nä

Hamnat på polisstation: nope

12 DAGENS:

Klädsel: tights, baslinne, blus, stickad kofta

Hår: släppt

Låt: fm static - tonight
Vill ha: SOMMARLOV!!!!

Sjuka: inget
Drog: tuggumi

Saknad: *****

Köp: inget

Godis: choklad

Attityd: kaxig ;)

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - åh herregud, jag som är fläcken eller?haha


11 FÖRSTA:

Bästa kompis: pauline walfridsson
Kärlek: hmm.. oscar tror jag

Husdjur: fågel

Semester: polen

Jobb: haha om prao räknas så scandlines

Köpta skiva: hits for kids eller ngt

Riktiga kärlek: robin

Piercing: öronen

Konsert: venne

Fylla: 1år sen


10 Senaste:

Personen som sms:ade dej: erik sturén

Personen som du kramade: effie

Peronen som ringde dig: julia

Personen som du ringde: julia

Personen du sa 'jag älskar dig' till: amnah tror jag

Alkoholdrycken: öl

Bilfärd: lördes

Filmen du såg: hata göteborg

Gången du grät: idag.

Måltiden: skolan?


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: nej :$

Våga hoppa bungyjump: afan, ska göra de i sommar (A)
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: hade han vatt snygg så, annars ne :D

Kalla dig själv lycklig: just nu nej, ibland ja

Hellre ta bilden än vara med på den: näe

Kunna gråta över en kille: japp

Kunna gråta över en tjej: aa

Ljuga för någon: de är inget jag vill göra, är så ärlig som möjligt men ibland måste man ..

Kunna springa 50mil: never!!


8 VAD:

Gör du just nu: svarar på detta

Ska du göra imorgon: plugga-.-

Säger du till dig själv när allt känns svårt: varför just jag?

Har du med dig in på bion: polare, godis, popcorn & läsk
Är det för färg på dina byxor: dom jag har på mig, svart

Är det för väder hos dig just nu: dimmit, kallt

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: leendet! ögonen & klädstilen

Skulle du göra om du vann på lotto: skratta :o


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: beror på

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17

Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: nej, men förra ;)

Luvtröjor: mysiga

Vill du ha några tatueringar eller piercingar: ohyes, piercing i tungan & tatuering på armen/handen

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta om jag ska va ärlig


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång

Sommar eller vinter: sommar

Vilken ålder har varit bäst hittills: 16:)

Mage eller rygg: mage

Kyssar eller kramar: båda




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: