2010-09-07
 17:44:17

kan passa på att..

skriva av mig här eftersom jag nästan inte har några läsare här..
jag känner mig övergiven, eller inte driekt övergiven..
men personen jag verkligen litar på mest, saknar mest osv..
den personen har svikit mig, vet inte om man kallar de svikit
men personen har aldrig tid för mig mer, och de sårar.
hur mkt personen än säger att personen saknar mig verkar inte betyda något
ändån eftersom ja..
säger inte om de e en kille eller tjej. de får ni lista ut själva.

och, jag vill ha kille, jag vill verkligen känna känslan av att bli älskad :/
åh, jaja. puss


sandralindberg
PUBLICERAT: 2010-09-07, 18:29:22 | URL: http://ssandraliindberg.bloggplatsen.se

finns jennie! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: