2010-09-11
 13:30:56

i never belived it, what i couldn't see

Anonym om i see the moon coming down for me:
snälla kan du inte lägga in en video nr du sjunge rjag ber dig!!

svar: nej, är tyvärr för blyg, och jag sjunger inte bra tkr jag, även om jag älskar att sjunga! kram :*

_____________________________________________________________________

tagga inför kvällen, jadå!
fanny kommer till mig vid 4, så ska vi göra v oss sen fixa lite saker :)
sen kommer louise, emma och clara vid 7, venne vad vi gör då, men ja ;D
sen åker vi runt halv 9 till ekebo och ja! :D
tagga! :D
nu ska jag städaaa -.- skriver kanske sen, pussar!


fanny
PUBLICERAT: 2010-09-11, 20:24:32 | URL: http://fannydelfin.blogg.se/

HAHA, snälla sjung på någon dång & lägg ut det!

Fyfan vad kul, haha vi kan göra det? ;)

Men om jag ångrar mig sen, så skiter vi i det (a)

.. Som en kul sak asså! :D

Haha, jag är cp.

Hejdå, det känns som ett tag sen.. ♥♥


Ruuuubin
PUBLICERAT: 2010-09-11, 23:25:38

Videoinlägg!!!!!!!:D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: