2010-10-07
 22:22:03

svar på min mini frågestund haha

pallar ärligt inte ha frågestund, ni vet ju redan allt om mig så..
kanske inte allt men ni verkar inte vilja vet ngt så jag avslutar:D

från anonym
har du en hemlighet om dig sj eller din familj som du inte vill säga till ngn ?
svar: ja, de har jag

från sumar
va tkr du om mig?
e jonathan zid nisula @ facebook, snygg ?
svar: du e världens gulligaste(a) haha. saknar dig vännen!
vet inte vem de e så kan inte svara :o

från anonym
Hur många har du haft sex med?
Vem tog din oskuld?
svar: du har inte med de att göra! :) vill först veta vem du är innan jag säger ngt. ;)

fråga saga
Har du pullat?
svar: har inte du me å göra heller, sköt ditt eget :)

från amnah
vad tkr du om mig?
tkr du att jag e jobbig när jag e glad hela tiden?:$ för säg bara till då ,så slutar jag med det
du MÅSTE säga ngt som e negativt med mig.

söh , love u mest bebis<3
svar: du vet vad jag tkr om dig, så onödigt att kommentera de (a) haha
nej du e inte jobbig när du e glad, haha :D
inget är negatvit med dig, kommer inte på ngt nu iaf :o
haha :D
loveu mer hjärtat <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: