2010-10-28
 16:53:02

no matter what people say, someone will always find a way to take it too seriously

shenis. längesen jag blogga, men har inte haft ork.
iaf, igår va jag i skolan å så, hade sjukt ont i ögat hela dagen, sista lektionen fick jag reda på att jag kanske hade ögoninflamation, kul? nej.
så jag stack hem, ist för att träffa joanna, gick och la mig. när jag vakna kunde jag inte ens öppna ögat, de va helt geggit eller hur de stavas :( skit äckligt. aja. så stack jag och handlade med mamma och pappa osv.
sen stack vi hem o blalbalbla
idag vakna jag vid 6 kanske av att jag fick näsblond, scary som fan haha. har aldrig haft näsblod så..
sen gick jag och la mig igen och vakna runt 10. skönt att få sova ut.. sen åt jag o sånt, gjorde v mig.. eller inte haha. sen sa mamma att jag kanske va allergisk mot mascara och att de inte va ögoninflamation, jag bara jaha?! :o haha.
sen stack jag och mamma och hennes kompis krisitna till coop, maxi och willys tog typ 3h. sen stack mamma o jag hem, va hemma kanske 30min sen stack vi till väla :D
fick massa grejer denna gången också.. (a)
typ en kofta från gina för 199:-
en kofta från malmström&camilla för 499:-
byxor från malmström och camilla för 499:-
skor från dinsko för 550:-
knästrumpor från gina för 79:-
aja, långt inlägg. kommer nog inte orka blogga senare haha.
kram

HAHHAHA ser as ledsen ut hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: