2010-11-23
 18:50:52

tillbaka på ruta ett.

vafan ska jag göra? snear som fan på livet just nu.
orkar inte ett jävla piss längre, skolan går SJUKT dåligt
och sussie, jag vet att du läser min blogg ;) så smsa mig så fort du ser detta så vi kan bestämma en pluggdag (a)
jag skolkar mer och mer, pluggar aldrig, har missat 2 prov.
vart är mitt liv påväg?
kommer jag hamna på iv?
kommer jag få ig i slutbetyg?
måste skärpa mig, men jag orkar inte! de är sjukt.
ibland kan jag stå och skrika på folk, dampa på folk eller bara gråta
och sen inte ha något svar på varför jag gör de..
som tur är så har jag 2 personer som alltid finns vid min sida, robin och fanny. ♥
nu ska jag ut i detta 'fina' vädret med fanny, ska snacka ut och bara ta de chill.
pussar,.

jag tycker om min robin, så jävla mycket.. ♥


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-23, 18:54:03 | URL: http://fannydelfin.blogg.se/

iloveu <3


Robin
PUBLICERAT: 2010-11-23, 22:09:08

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: