2010-11-05
 12:19:17

sakta men säkert, de gör ont, men jag hatar dig mer och mer för varje dag som går..

alla som inte känner mig/känner mig bra, tror att jag mår hur bra som helst, tror att jag har de super bra både hemma&med alla vänner jag har. men vet ni vad? ni har fel. fel fel fel! jag skrattar, har kul osv, ja. men vissa ser ibland inte att jag är ledsen/sur fast jag skrattar/ler å ja. mitt liv är inte så bra som alla tror, jag hamnar ofta i bråk med vänner, jag hamnar alltid i bråk med mina föräldrar. för minsta lilla jag gör som inte dom tycker jag ska göra, blir de bråk. gör jag inte som mamma säger, börjar hon skrika hit och dit. och nu menar jag inte värsta grejen, de kan handla om att ta upp en strumpa? ja ni förstår nog inte hur jag har de. men jag har en syster, som jag verkligen älskar, som förstår mig på alla sett. sussie ♥..
jag orkar snart inte mer. men jag ska fortsätta kämpa. fast allt du säger till mig, tar jag så jävla hårt, du förstår inte..
aja, va mest tvungen att skriva av mig lite..
kram.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-06, 00:46:52 | URL: http://fannydelfin.blogg.se/

älskar dig <3


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-06, 23:23:32

har du något på pattarna ?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-07, 00:03:47

från dig anonyma, det kallas för bh?


Anonym
PUBLICERAT: 2011-02-16, 16:45:11

sjukt stora o snygga tuttar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: