2010-05-20
 19:50:36

stuck in the moment

tjenatjena, årets solbränna.. HAHAHHAA
har nyss solat, fick faktist färg (a) min mage e cp brun ;o
men jaja, solade en timme med cäz. ska sola på lördag igen
så jag blir brunare, sen efter de, så ska jag börja sola ute, om de blir väder för de såklart :p
måste vaa lite brun innan jag börjar sola ute, haha (a)
men jaja.
praoade idag med, kasper fyller år, natta också, grattis till er :)
ehm, fick tvätta fönster idag -.-
haha de va iiiiinte kul! menmen, sen fick jag packa upp smink å sånt.
a i provianten nästan hela dagen också, de e kul ;) hihi.
nej nu vet jag inte vad jag ska säga.

dagens hiss.
*värmen, myyyycke skönare ute nu, fast jag har fortf min vinterjacka :$
*scandlines & deras personal, haha, de e kul å praoa där och personalen e sjukt snälla och roliga.
*musik! alltid alltid alltid :D kan inte leva utan musik!
dagens diss.
*effie åker till göteborg imon :(
*min hosta , får damp!
*idioter som bedömmer mig innan de lärt känna mig.
dagens låt.

gabriel antonio - ride for me
dagens klädsel.
leggins från bikbok, leopard linne från bikbok, kofta från new yorker.

haha, ska börja göra såna dagens tror jag :d naaaaaajs, hahah
jaja skriver mer sen!

konstig bild, blä :d



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: