2010-05-11
 15:17:43

:o..

jag skoja bara, de funkade visst :D
hihi, jaja, nu ska jag skriva ett normalt inlägg xd
skönt att slippa skolan idag, hehe, vet inte vad som händer idag eftersoooom effie inte kunde träffas :(
för hon ska va med smeagol ..
HAHA , taskig jag är. men och? ;);););)
iaf, imorgon ska jag och effie till påarp för hon ska kolla sin navelpiercing ;d
vet inte vad vi ska göra efter/innan de.
vi e ju lediga 5dagar nu, sen har jag prao nästa vecka
på scandlines, kom gärna och hälsa på :D hihi (a)
nej, nu måste jag ta ngt att äta, e hungrig som fan :o
och jag, kanske gör en videoblogg idag, om jag kmr på hur man får in filmer i datan -.- haha!
ny musik btw, vill ni inte lyssna så e de bara att stänga av de?
asså trycka på pause? haha hur svårt e de egentligen.. -.- jaja!
puss
/jennie,


alisya
PUBLICERAT: 2010-05-11, 16:39:10 | URL: http://micoogullari.blogg.se/

sjukt fin blogg du har jennie ;oo

ihih , & sötast på bild!

HAHAH kommer & hälsar på !!



jaja puss älskar dig !<3<3


Sanna....
PUBLICERAT: 2010-05-11, 22:43:18

Varför kallar du mej Smeagol?.

Såfall kan ja kalla dig tennisbollen :).


amnah
PUBLICERAT: 2010-05-15, 16:42:00

jag älskar dina ögon bebis


amnah
PUBLICERAT: 2010-05-15, 16:42:43 | URL: http://amnahchehade.blogg.se/

hihihiih!:D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: