2010-05-31
 21:49:25

NATALIE GÄSTBLOGGAR!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D hihi. hur mår alla jennies blogg läsare? :D
detta kommer bli ett riktigt snabbt och onödigt inlägg ;)
men ville mest bara skriva några rader så ni vet att jag lever :p haha :$
för är ganska osocial spelar lixx call of duty world at war daaaah?!
haha nej jag bara skoja , men jag spelar faktist call of duty world at war ' nazi zombies ' online! riktigt roligt! :$
har blivit skit beroende att döda zombies för så fort man är hos min farmor&farfar så spelar farfar det 24/7 och här hemma samma sak fast min bror och pappa. haha men nu har natalie bitch tagit över kontrollen! ;) hahaha.
min humor är skit bäst, iknow! (A) men nej nu ska jag fortsätta att spela för är just nu på 19;e levlen! skriv upp det allihopa?! hahaa ;)



puss/ www.nataalieskok.blogg.se


sasha
PUBLICERAT: 2010-06-01, 13:42:49

din blogg e bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: