2010-05-19
 20:55:43

i miss the old times.

jadå, nu kommer en bildbomb med GAMLA bilder, haha
alla e på mig och pauline för de e bara med henne jag har massa bilder (L)
som e gamla då, i really miss us!:(
tycker vi får börja umgås igen, du e faktist min första vän, 15 års vänskap om 5dagar, verkligen inget att bara ge upp.
jag älskar dig!
njut, skratta, gör va ni vill! :)






HAHAHAHHA





6års (L)

5 september 2008
va jag inte söt? HAHAHHA




osminkade jävel
okej, del 1 :p
kunde inte lägga in fler :(
men de kommer dirr efter denna :D


pauline
PUBLICERAT: 2010-05-19, 21:43:41 | URL: http://paulinewalfridsson.bloggplatsen.se

hahah, söta ju.. haha vissa är bara för roliga och flipp! :D



jag saknar oss med :( vi måste börja omgås igen för jag klarar mig inte utan min bästavän.. jag älskar dig!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: