2010-05-29
 11:33:19

frågestunden avslutad ..

från anonym
Vad är livets mening för dig?<3
- jag vet ärligt inte..

från anonym
Hur hade du velat ha en pojkvän ?
- haha, fattar inte frågan (a)

från anonym
Vad gillar du mest med ditt utseende?
- gillar inget med mitt utseende, isf e de ögonen jag gillar mest

från anonym
vem är din bästavän?
- har typ några bästavänner.. men känns som alla lämnat mig, de va effie, men jag vet inte längre.. & pauline finns såklart alltid där för mig, men henne ser jag mer som en syster (v)

från anonym
Ser du ut som du gör på bilderna eller redigerar du dom väldigt mycket/lite?
- jag ser typ ut som på bilderna, jag redigerar lite ibland, men inte alls mkt, & på dom flesta bilderna redigerar jag inte :)

från anonym
Vilka kill personer kan du lita på?

- de e väl typ.. joel, dannio, jonte h, calle, oscar s.. å kanske några till

från anonym
Vad är det mest speciella med dig?

- de vet jag inte, haha ;p

från anonym
Vem tog din oskuld?

-

från anonym
Finns det någon som har ställt upp för dig o pratat med dig under din tid du mått dåligt?
- ja, oscar sjögren har ställt upp & pratat med mig. han är inte en av mina närmaste, men ändå har han snackat med mig och fått mig att må bättre, de betyder faktist jätte mkt för mig. för min bästavän fanns inte där för mig, de va bara oscar.. och såklart joel! <3

från amanda
är du kär? isf vem?

- ja jag är kär, i joel

från anonym
Har du sexig rumpa?

- haha får väl du avgöra? :o

från anonym
Tycker du att du är blyg?
- haha, ja ibland, men jag e verkligen inte lika blyg som innan

från anonym
varför vill du att man ska fråga dig en fråga som du kan svara på med en fråga genom att fråga dig något ?

- hahaha vafan? xd

från joel
varför svarar du inte på frågorna?

- lille vän, jag svarar ju (a)

från joel
varför kommer du svara på frågorna?
- för folk vill veta saker såklart :D:D

från anonym
gillar du korv? DDDDDDDDDDDDDDDD<3<3<3

- haha nej, de gör jag inte!

från anonym
rakar du ditt kön?

- ja
har du pullat?
-
vill du ha en pojkvän?
- ja
gillar du någon?
- ja

från anonym
vad använder du för trosor?

- haha typ olika xd..

från amnah
varför knullar du hårt söööööte?;$
- haha baby, ssssschh! :$

från ngn tobbe
Vad har du för bhmått?
- 75b?
Är du rakad?
- ja
När strulade du senast?
- onsdags tror jag
När fick du din senaste orgasm?
- -.-
Brukar du onanera?
- -.-
Nöjd med dina bröst?
- nej hahah
Vad gillar du för ställningar?
- -.-

från craaiiz
yeyah, hm. Vad är viktigast med en kille för dig ?

- att han e snäll, bryr sig om mig och älskar mig för den jag är, bryr mig inte om utseende, för de e inte de jag faller för..

från anonym
Är du oskuld?
-

från anonym
har du fortfarande kvar känslor för någon av dina ex? och isåfall vem?
- nej de har jag inte :)

från anonym
är du oskuld?
vem tog annars din oskuld?

- din mamma :D

från anonym
vad hette din senaste pojkvän?

- haha, tror de va pierre xd

från jonathan sundman
Gillar du Ahlgrens bilar ?

- haha, gör jag väl

från anonym
finns det någon du gillar nu men inte sagt till någon att du gillar den personen?
- jag gillar joel, och jo jag har sagt de till rätt många, haha

från ngn rebecka
Vad tycker du om bloggen
http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
- vet inte vad de är för blogg .. :o

jaja, de va de, hoppas ni blev nöjda med svaren ..
undrar ni ngt mer så e de bara att fråga, jag svara dirr :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: