2010-05-19
 19:37:26

för jag känner såhär, jag tror jag är kär.

shulululu!
haha, wä, jag har ooont i halsen fortf :(
tror jag har smittat effie :<
hiih förlåt babe.

- praao dag tre.
fick sitta i alla tre kassorna idag :D typ i cigg kassan, sprit kassan & kassan till shopen :d
sen hjälpte jag o kasper typ till på provianten å sånt :)
&ja, världens pinsamaste sak hände :| kasper typ kletade ngt äckligt i mitt huve :(
så skulle jag kleta brunkräm på han, så puttade han mig så mitt ben fastna i stolen och jo såklart trillade jag och skrev ''aj fan va ont de gjorde din fucking bög'' ingen kollade på mig, nejdå! HAHA! så nu har jag cp jävla ont i mitt knä, går helt fail :( jaja de går väl över?
sen sista halvtimmen eller va de va, så fick vi styra båten :D de va fete kul! hiih
jaja de va typ dagen lite kortfattat
& nu ska jag visa lite saker som jag VILL ha :| :D

  

 

bild ett. ett MÅÅÅSTE! ska ha den senast i slutet av veckan!
bild två. den e jätte fin! kanske nte i leopard mönster? men kanske i vit :)
bild tre. haha fett tuffa shorts med såna nitar :D
bild fyra. måste måste ha dom :( har redan såna i svarta men vill ha dessa med.
bild fem. ett till MÅÅÅÅSTE! innan veckan e slut ska den finnas i min gaderob :D
(klicka på bilderna för att göra dom större)
och
dagens låt :
george shaid - jag tror jag är kär

låten är gammal jag vet, men den får mig på så bra humör & får mig bara att tänka på en..
puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: