2010-05-25
 20:14:35

fly away, and please take away the pain


snälla ta mig här ifrån, bort från denna värld, till en plats där allt e underbart och ingen har besvär.
' jag står på en bro och tittar ner emot rälsen, jag tänker ska jag hoppa och jag får en klump i halsen, de känns som allt e över nu, som om jag är på botten, livet är ett spel och jag fick nitlotten, allting känns så världelöst, vill bara komma bort, bort till andra sidan av himlen eller nått, bara känna en känsla av lycka igen, bara kunna vara glad och skratta igen, de fanns en tid då jag älskade mitt liv men nu e ingenting som förr, inget är sig likt..


typ så känner jag just nu, åh va jag hatar den känslan! jag behöver någon som gör mig på bättre humör, någon som stöttar mig till 1000%.. jag har börjat lyssna på depp musik igen (sofijah låtar) de gjorde jag när jag va depp för två år sen, när jag klädde mig som ett emo osv. vill inte bli den personen igen, åh! :(

äe förfan, får inte bli sån igen.. menmen. puss


du vet nt vem jag e ;)
PUBLICERAT: 2010-05-25, 20:18:32

sofijah är riktigt bra,

men man blir så deppig av hennes låtar ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: