2010-05-25
 19:54:07

10 sanningar om mig

- jag hatar att såra folk
- jag blir själv ledsen när någon nära mig inte mår bra
- jag hatar att få känslan att folk lämnat mig när de inte har de
- jag litar bara på tre personer
- jag älskar dom som alltid finns för mig
- jag ryser i hela kroppen när någon säger ''jag älskar dig'' till mig i verkligheten
- jag älskar när folk kramar mig
- jag tycker att folk som dömmer en när dom inte ens känner personen, är patetiska
- jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, har bara blivit playad/sårad osv
- jag vill ha kille, men varje gång jag blir på g me ngn, så blir allt bara fel eftersom jag dissar (oftast), för jag e rädd att bli sårad igen, vilket jag verkligen inte vill.. men ska försöka inte göra de i fortsättningen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: