2010-06-27
 23:49:33

if we ever meet again

hej babes! vet att ni har saknat mig! förlåt att jag varit så oaktiv, men shit har inte orkat blogga i detta fina vädret! :o
aja, börjar med att berätta om midsommar & sen framåt vad jag har gjort, kommer va en jävla rolig historia haha!

fredag, midsommar:
började med att jag vaknade upp hos effie, sen hämtade pappa mig, åkte hem, städade, gjorde v mig osv.
sen åkte jag ner i stan (effie hoppade på bussen på hennes hållplats) och så stack vi till gröningen, sen kom lindfors med en massa cider, och jag ville ju (såklart-.-) ha, haha så jag fick en, drack den tyå snabbt, blev helt cp xd ville ha en till, så köpte två av han, HAHA xd drack dom, blev mer cp xd sen ville jag ha en till, så ville han inte ge mig, så blev jag värsta skitsur xd, fast fick den sen ;p så drack den med, sen skulle vi dra mot effie, asså bara jag och effie då, så stack vi mot husan, vetifan varför, jo juste vi skulle till linda. så va vi påväg dit, så ville inte eleni att vi skulle komma till dom :s så vi stack ner till en typ väg/cykelväg/ngt xd så träffade vi fredde, macke, oscar & ngn simon, och någon stoffe, HAHA jag tror alla va fett packade, iaf fredde xd iaf, stoffe kallade oss fjortisar, vi fick mega damp, effie sprang efter han, sen såg vi inte han på hela kvällen, HAHHAH fan va sjukt! jaja, sen snodde jag två cider av fredde, sen typ gick vi ngnstans så satte jag mig på gatan och väntade på effie xd så kom typ oscars polare fram till mig och frågade om jag ville med dom o sånt bara för att oscar skulle visa vägen till husan (jag kunde inte den) haha, sen träffa vi effie, så typ satte jag mig på busshållsplatsen, så kom effie å oscar efter ett tag, så typ skrek ngn kille på en tjej, sen gick han emot oscar osv, han va kanske 92a? jag vet inte men ngt sånt iaf, så fick jag värsta dampet och gick fram å slog han och sånt, så hans tjej (emma) typ gick fram till mig och bad mig sluta, så slutade jag, så bölade båda, å tröstade varandra å sånt (& om du läser min blogg av ngn konstig anledning, så förlåt hjärtat!) iaf, sen typ kallade han killen på sina polare, så skulle jag gå emellan för att stoppa skiten, jo va tror ni inte killen gör med mig? hahaha han slog ner mig, asså riktigt så jag trillade på såna stenar :o så klart började jag böla ännu mer då xd, men ja.. sen typ kom han fram till mig å bara ''förlåt jag trodde du va en kille'' man bara jaha okej? HAHAHHA! -.-
sen typ stack jag, va skit ledsen, och rädd, sen kom effie, stack vi till henne och sånt. haha jaja tack för midsommar effie, de va kul tills allt bråket å de kom .. <3

lördag:
kmr inte ihåg va som hände, men iaf jag och effie solade på hennes tak och sånt, sen gröningen med massa folk, mys. sen skulle vi hem t hon å sova där, men nej, hon ville inte tydligen, så bad min kära syster hämta mig :D så gjorde hon de, sov här, och ja..

söndag, idag:
vaknade upp hos sussie, käkade frulle, sen stack vi till stranden vid 12, stekte där, haha fan va brun (röd just nu) jag har blivit, HAHA, älskar sol olja :D va där i tre timmar, sen stack hem t sussie, stack t maxi o handlade, sen typ ja..va gjorde vi :o jo kollade criminal minds avsnitt :D käkade och sånt också, men ja :D

de va de, lite lång histora men men.. bilder kommer när jag är hemma!
puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: