2010-06-09
 22:14:02

beautiful monster

hej!
tycker fan jag måste skärpa mig och börja blogga mer, jag vet jag har lovat videoinlägg men de blir bara fuckt up när jag gör de, HAHA så de kanske kommer ngn gång senare ändå, men ja, skitsamma :D
snart sommarlov, wiho! fan va jag längtar, ska festa losssss den tisdagen :d tror jag , haha
iaf, ska ändra massa saker på bloggen, orkar inte ha den såhär ful å tråkig xd men ja.
på lördag ska jag hem till natti, hon ska ha sån tjejmiddag men jag ska sova där (a) så ska komma lite tidigare och hjälpa till och förbereda, sen ska vi till familia innan allt börjar typ xd men de blir säkert skit kul! :D loveu gumman
och typ, jag har inget spec å säga.. men JAJA :D
skriver mer sen när jag gjort om bloggen om ja pallar, annars skriver jag imon
kisseeeesssss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: