2010-06-23
 00:16:38

beautiful boys all over the world

haha, mina rubriker tar jag från låtar, så alla inte tror ngt.. -.-
och.. jag ska inte ta bloggpaus, fick 7 kommentarer, woho! HAHA eski
men asså, många ville att jag skulle videoblogga.. men, de e pinsamt :$
jag snackar fan as konstigt :$ och ja (a) känns fail, men jaja.. ska försöka göra ett dåååå
för er söta skull ;)
iaf, va på stranden med linda idag, sen kom sam & micke
va med dom ett tag, sen stack jag till wiesel med dom, och träffade amnah bebis, över saknad hon e ist :o
hihi, snackade å sånt, sen stack jag hem vid 9, sen till lg, träffade mina horor :D eskå! ;)
nejmen, träffade, cassie, fanny, eddie, abbe, ibbe, megi & linus, haha :D
ehm, orkar inte skriva mer (a)

dagens outfit :
på dagen - jeans shorts & tunica typ
mot kvällen typ - jeans, tunica, adidas kofta
har tyvärr ingen bild HAHA, pallade inte ta -.- men ja :D
puss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: