2010-07-15
 11:30:25

jag saknar min jennie mest ! :(

I love the way you let me cry in your arms,the way you hug me and just say that everything would be okej , the way you hold my hand and say that you love me, the way you kiss me and just looking into my eyes.. I love everything you do ,everything you say ,everything you act like (bitts).HAHA (a)
You were the one and only who brought hope in my life, who maked my dreams come alive,you bring me dreams like I never had before.. you are so special.

att vara din bästavän e det bästa som hänt mig, vi snackar om allt rakt ut ,hur det känns,vad som har hänt,varför det e så här ,osv.. tror nte det e många som gör det.vi har bråkat mycke och sånt ,men vi håller ihop vad som än händer,vi är starkast tillsammans ,ingen/inget kan kommma mellan oss .du är som ett plåster som läker vartenda sår jag haft och får,vi e nog som ett pussel som är svårt att bygga ihop.men när det är färdigt sitter det på plats,föralltid.och älskling,du e den pussel biten som gjort mig hel igen.

du är min ängel ,min lycka ,mina andetag, mitt hopp ,mitt liv ,du e ljuset som jag ser varje dag ,förutom när det e molningt o sånt ,HAHA :$ du e verkligen mitt allt älskling .
du e obeskrivligt underbar jiji ,HAHA (jiji) dör :$ HAHAH  iaf ,asså du får mig alltid att le . bajsar du så bajsar jag ,kissar du så kissar jag ,nä men asså ,dör du så dör jag, 
Du betyder meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest ,utan dig e jag inget ääääääääääääääääääääääääääälskling,asså det bara e så:D

btw : vet att jag e gullig som skriver sånt till min bebis :D:D:D:D:D:D:D:D


JAG ÄLSKAR DIG MEST / din amnish :D


lite gammal bild :)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-07-20, 14:59:32

du gullig?

det va inte änns fint skrivit


amnah
PUBLICERAT: 2010-07-20, 21:10:35

ja men som att din mammas fitta skriver finare ?:)


jennie
PUBLICERAT: 2010-07-22, 12:53:57 | URL: http://jenniejonsson.blogg.se/

haha anonym, du e så jävla patetisk :*


amnah
PUBLICERAT: 2010-07-22, 14:53:27

HAHAHAHAHHA ,finare än så går inte o skriva :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: