2010-07-25
 21:43:28

this is what i love and can't stop loving.

hejhejhej hemskt mycke hej!
nejmen vafan, jag blir speedad av låten jag lyssnar på :o
swedish house mafia - one (radio edit) skiiiiiit bra!
blubb, effie har fått mig att lyssna på hardstyle igen :D
& här e en miiiket bra låt fall ni gillar hardstyle ;)
D-Block & S-Te-Fan - ride with uz
& två shuffle/hardstyle låtar typ (a)
melbourne shufflers - i'm for real
melbourne shufflers - the shuffle
HAHAH fan vilken nörd jag känner mig som, aja skit samma.
bilder kommer när effie loggar in på msn , förhoppningsvis :d
& de e bara 4 dagar kvar till festivalen! fete taggad!
på trosdag ska jag se erik saade!!!!! :D:D:D:D:D
& fredag blir de fest sen ner till tivolit :d
sen lördag venne, men ska iaf gå alla dagar med effie
vi kanske hänger på fanny, nadia&denise & några andra också. :D
gud, skjut mig, HAHA nej gör inte de förfan.
btw, mitt liv suger så jävla hårt, men bryr jag mig? neeeeeeeeej :)
eller ibland gör jag, eftersom min mamma e så jävla dum i huvet..
aja skit i de
pusssssss

''ren spegel'' & jätte seriös bild :D


din bajstolle :D
PUBLICERAT: 2010-07-26, 18:39:34

sååååå gullig,HHAHAH ,sarre skit gullig (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: