2010-07-08
 18:41:40

min packlista

haha fick 2 kommentarer om att skriva min packlista, så visst..
[x] - sololja, solskydd&aftersun
[] - smink (ifall vi ska ut ngnstans)
[] - tandborste, tandkräm, hårborste
[] - ansiktsrengöring (sminkborttagning)
[x] - shampoo, balsam, hårinpackning, tvål
[x] - handduk (till stranden)
[] - plattång
[x] - tottar/klämmor
[x] - kamera&batteri
[] - mobil, hörlurar, laddare
[x] - pass&pengar!!! :D
[x] - rakhyvel (tror jag de heter hahahah)
[x] - 10st troser (ska ju va där 9 dagar)
[x] - p-piller
[x] - 5 linnen
[x] - 5 tunicor
[x] - 2 leggings
[x] - 7 shorts
[x] - smycken
& saker som måste göras innan vi åker
- tvätta kläder som ska med som inte är tvättade än
- ladda ner musik till mobilen
- träffa några jag kmr sakna cp mkt

ja typ de, min lista va rätt liten, men kommer jag på ngt mer att ha med så skriver jag i de :D
& alla som e i kryssade har jag redan packat ner ;p

puss


Sussie
PUBLICERAT: 2010-07-08, 21:42:25

Ta med dig en tjockare tröja ifall det skulle vara kyligt på kvällarna och det är ju bra att du ska ta med dig en handduk till stranden men har du inte glömt bikinin kanske?;)


PERFEKTIONIST
PUBLICERAT: 2010-07-08, 22:51:17 | URL: http://perfektionist.se/

Vilka fina ögon du har! :)

Allt bra med dig?


Mike
PUBLICERAT: 2010-07-11, 12:05:37

Hmm ingen bikini å inga bh;ar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: