2010-07-26
 19:10:29

asså seriöst?! :o

min mamma e fan världens stördaste?!
HAHA, asså gud, bästa svenskan också
fan, hon skickade sms 5 imorse och väckte mig, vad hon skrev kmr jag inte skriva här, HAHA men fyfan asså -.-!
så svarade jag på de sen hon bara jag kommer aldrig komma hem, man bara okej?
asså jag pallar inte -.-

aja skitsamma, världens lataste dag idag, har sovit 14h, fan fett skönt!
orkar inte dra ut eller något idag, fast ska kanske ut och springa med cassie ikväll (y
annars vet jag inte vad som händer.
imorgon ska jag träffa effie, vet inte om jag sover där igen..
onsdag vet jag inte vad som händer
sen torsdag-lördag festivalen ju, längtar sjukt mkt :o
hihi, puss!

kines bild HAHA söt

asså ja gamla bilder, men lev med de :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: