2010-07-22
 12:13:21

and i'm back :D

vet att ni saknat mig, hahahha
nejmen ska börja berätta vad vi gjorde under dagaaarna
lördag - va på knutan runt halv 7, jag spydde, va redan åksjuk HAHAHHA fail
åkte till öresundsterminalen i malmoeee, sen bytade vi buss till en lite skönare HAHA, så åkte vi först till dk, sen tog båten över till tyskland, tog 12h att åka igenom, om inte mer, sen sov vi.
söndag - vi vaknade i frankrike, tog också sin lilla tid att åka igenom hela, sen va vi framme typ någon gång på kvällen, jag och julia tog ett kvällsdopp i havet, fett mysigt, as varmt osv :D
måndag - gick ut till poolen vid 10 badade och sånt, sen vid 2 åkte jag och julis till ett köpcenter i mataró typ, köpte en jätte fin klänning/tunica ;$ och en plattång, glömde ju min i sverige, HAHA fail igen. sen typ stack vi ut på kvällen fick ÜBER många lappar till massa olika disco, så vi bestämde oss för att dra till menfis haha, så tog en kille oss till en bar först? så fick vi såna tequila sunrise, faktiskt as goda :p fattar inte varför dom ger oss 15åringar?! eller ja.. 12årningar också för den delen, HAHA så störda. sen stack vi då till menfis, drack över mkt där med, sen sa jag till julia att jag ville hem för jag mådde inte bra, hon bara MEN JENNIE DU LOVA MIG ATT DANSA!!!! jag bara neej vi drar hem, hon bara NEJ DU LOOOOOVA, jag bara men förfan häng med på toa då?! hon bara jaaaaa, så stack vi dit, jag spydde ner toan, sen jag bara, kom vi drar hem nu, hon bara NEJ DU LOVA ATT DANSA EFTER VI VA PÅ TOA, jag bara nej jag mår inte bra, så stack hon å dansade så satte jag mig vid ett bord, efternågra minuter började jag spy där med, så vakten tog ut mig och julia bara hängde efter, sen tydligen slog/boxa jag henne?! så snacka hon tele, och sa hela tiden ''varför slog du mig jennie? :('' haha förlåt :*
tisdag - va bakis som fan, ville bara hem, men stack ut med sania endå för hon ville bada, fast jag höll mig i skuggan , kunde inte va i solen, så ja.. vi bara chillade den dagen typ
onsdag - chillade, solade, badade osv :)
torsdag - solade, badade, chillade, sen vid 4 stack vi till barcelona, faktiskt skitfint där.. vill dit igen :D
fredag - typ bråkade bajs mkt med julia, hon va cp sur o ja. så va knappt ute då heller, stack ut vid 12 va ute kanske 1h, stack upp till hotellet sen vet jag inte va som hände
på kvällen fick julia med mig till menfis igen, men då blev inte jag packad, men hon blev, hahah, vi va där till halv 6 på morgonen! -.- och vi skulle hem samma dag (y)
lördag - ja.. vi skulle hem så jag och julia sov nästan hela bussresan (y)
söndag - äntligen hemma!! :D:D


häähähähä :*


din bebis (a)
PUBLICERAT: 2010-07-22, 14:52:25

fan va viiiiiiiiiit du e ,shiiit ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: