2010-12-14
 18:29:40

svar

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-13, 19:45:32
vem tkr du sjunger bäst, asså av sånna som du känner ? och vem är din bästavän ?

svar: asså.. ja.. nadia & isabella sjunger riktigt bra, men emma danielsson & pauline burheim sjunger också bra :) men måste jag välja bästa så blir de nadia hehe
& min bästavän är joanna.. eftersom vi har så mkt gemensamt och umgås så ofta osv. även om vi inte vet vart vi har varandra längre, så älskar jag henne otroligt.
har många bra vänner. men 3 av dom är då joanna, effie och amnah. jag älskar alla tre lika mkt.

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-13, 19:53:25
hur många har du haft sex med?

svar: de angår faktiskt inte er..

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-13, 19:55:25
har för mig att du är blond från början, är inte ditt hår slitet efter alla gånger du färgat de? har du mörkare anlag eller så, eller färgar du också ögonbrynen? och har du ångrat dig och vill ha tillbaka de blonda snart?
kram :)

svar: jo jag är blond egentligen & jo mitt hår är slitet. & anledning till att jag inte klipper mig är för att om jag skulle få för mig att klippa mig så hade de blivit riktigt kort eftersom jag lät en kompis klippa mig en gång.. så de blev helt fel haha! nej jag har inga mörkare anlag, fall jag förstår frågan rätt haha & jag färgar inte ögonbrynen, har aldrig gjort de faktiskt :p fyller inte i dom heller för den delen. & nä jag ångrar inte de, men funderar på att färga de ljusare, eller ja slinga* :)
kram!

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-13, 20:04:02
Gillar du att vara naken ?

svar: vilken fråga..-.- men om du verkligen vill veta, så nej. jag trivs faktiskt mer med kläder på ^^

POntus! ;D
PUBLICERAT: 2010-12-13, 20:20:11
Gillar du katter? ;D

svar: haha ja :)

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-13, 22:03:44
vad är det mest skämmigast du gjort i år?

svar: de tänker jag inte skriva. men de skämmigaste på länge va väl i lördes.. haha

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-13, 22:06:42
hur många läsare har du om dagen, i veckan å i månaden?

svar: asså jag har inte många läsare alls eftersom jag knappt bloggar. men om dagen har jag runt 50-150, de skiftar jävligt mkt. sen veckan å månaden vet jag inte & orkar inte kolla :)

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-14, 17:11:08
Vad hände den gången på ekebo när nemo och jockebooi var där???

svar: haha tror nästan att den som frågar vet svaret på denna frågan.. men jaja ska berätta lite iaf.. jag drack innan jag åkte dit, inte mycket, men drack lite för snabbt hahahha, kom dit, va där i 2-3h, spydde osv, UTANFÖR. inte inne som vissa säger. sen tog vakterna mig och jag fick inte komma in igen hahhaha

anonym
PUBLICERAT: 2010-12-14, 17:37:26
kan du beskriva kärlek enligt dig?

svar: beror på hur du menar. om hur jag har de eller hur jag tycker de ska vara?
men annars är käärlek nog de bästa som finns.. när man är med personen man älskar så går känslan inte att beskriva.. men ibland kan kärleken också suga, om man är osäker på sin kille/tjej, eller ngt annat.
just nu är kärlek de underbaraste som finns tycker jag.. jag är otroligt kär, som ni säkert redan vet.
kommentera gärna igen om du inte fick de svaret du sökte.

- nu ska jag plugga.
kram


felicia
PUBLICERAT: 2010-12-14, 20:10:06

haha nadia sjunger som en gammal kratta..

hoppas du skämtar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: