2010-12-08
 23:42:43

i don't want alot for christmas

Day 01 – Introduce yourself
okej.. let's see.
jag heter jenny alexandra .. jönsson och är 15år, är född 9 januari 1995 på bb här i helsingborg. bor tillsammans med mamma och pappa. har två systrar och två bröder, men har däremot bara kontakt med en, min syster, sussie. hon är 23 och världens bästa. jag bodde i påarp tills jag va 8år. hade en helt underbar vän där. pauline walfridsson (nilsson). de va väldigt svårt att släppa henne.. jag har många vänner, bara några äkta. och jag har några ''bästa'' vänner. som jag älskar lika mkt. har en pojkvän som heter robin, som jag älskar & är trygg med.
mitt tålamod är inte de bästa, men jag försöker så gott jag kan.
jag är sjukt jävla skoltrött, jag HATAR verkligen skolan, mest i världen. men ja.
jag älskar att fika med mina vänner, älskar att handla kläder osv.
musiken är mitt liv, jag älskar att sjunga, men bara för mig själv. ska stå på scen för första gången och sjunga, någon gång till våren, med joanna, min bästavän.
lite kortfattat :)

Day 02 – 10 things you like 
jag gillar/gillar att..
1. sjunga
2. djur hehe
3. (älskar) kärlek
4. (älskar) robin
5. (älskar) joanna
6. sova
7. sommar!
8. mysiga hemmakvällar
9. festa
10. resa (Y)

Day 03 – Morning routines
ligger kvar i sängen i ca. 15-20 minuter, ibland 30. går upp, duschar (oftast) äter, (fönar håret fall jag duschat) plattar håret, sminkar mig, tar 2 tuggumin :D & går till bussen på 4 min.
 

Day 04 – What you ate today 
hmm.. en yogurt eller hur de stavas till frukost, lite potatismos i skolan + 5 knäckebröd (a) popcorn, pankakor, choklad & godisnappar. HAHAHHA fetto, jadå..

Day 05 – Your definition of love 
va e definition? :$

Day 06 – Your day 
va i skolan, stack hem vid 2, pluggade som fan, stack till joanna vid 7 sen nu är jag här och skriver detta!

Day 07 – Favourite blogs 
hmm.. kändisbloggar så är de nog nemos, kenzas, paulinas, hugos & micahs.
vanliga: elin melanders, ina franks, evelina lundbergs, sofia olssons, effie möllerströms, joanna lundströms, & sen klickar jag in på en massa andra också!

Day 08 – Your room
och ja, äntligen sista haha!
mitt rum .. är väldigt litet! (fråga robin & joanna om ni inte tror mig!)
orkar dock inte ta bild och lägga ut, känns inte lönt&här e väldigt stökigt.. hehe

nu ska jag nanna, är hur trött som helst!
kram!

och de jag håller i handen är inte mitt!!!
ciggen höll jag till sebbe (som sitter bredvid mig)
och ölen stog på bordet, tom! :D


cecilia
PUBLICERAT: 2010-12-09, 23:22:22 | URL: http://oneforall.devote.se

Your definition of love det är typ vad kärlek är för dig ;d <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: