2010-12-03
 17:54:28

girls on the dancefloor!

Anonym om robin, you make me smile ♥:
visa bild på din sidecut!:)

svar: haha nej, tkr de är as fult så jag visar inte direkt de.. :)

aja, va med amnah idag. sen stack jag till stan, träffade jenny, naomi och cassie. stack till mc satt där ett tag o så, sen kom thea så stack vi till gröningen.
sen typ tbx till knutan, så stack jenny, naomi och thea, träffade joanna en stund med cassie, sen träffade vi issa, natte & linnea? tror jag, och ngra andra killar issa känner.
sen stack cassie till påarp & jag skulle egentligen med joanna till åstorp eftersom hon ska gadda sig :] men hade inte pengar, så stack till effie ist, så nu sitter jag här, och vi ska snart till väla och kolla nyårs outfits osv ;)
kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: