2010-08-11
 14:41:12

svar på kommentar, OMG!

julle  (dölfaåpgk) om svar på kommentar:
låt mig , ville bara att du skulle veta , eftersom du värkar inte veta ett skit om det .
ville inte vara ohyvlig mot dig eller någoting.
bara ville att du skulle veta att han playa dig !

sv: om du nu är julia rasmussen, så vill jag verkligen ha de här sagt.
VARFÖR SÄGER DU DE INTE BARA TILL MIG IRL?
DU SOM ENDÅ VETAT ATT JAG GILLAT HAN LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE?!
så fucking ful du är julia.
många har sagt att han playat mig, jag har inte velat tro på de, men ändå visste jag på ngt sett att de va sant, men jag fattar inte vf du kommer och säger de nu?
varför inte när vi va i spanien? varför inte när vi va sist?
shit så äckligt falsk du är, omg.
fuck you hoe, pallar inte med dig längre.
OCH en sak till, jag vill ha tbx min jävla plattång och mina byxor
så antngen får du hämta de, eller så får du hänga med när jag ska hämta de
för din pappa öppnar inte dörren när jag kmr själv, har vatt där 486512 gånger!!!!!

/damp inlägg, omg -.-


julia rasmussen.
PUBLICERAT: 2010-08-11, 16:53:10

asso omg jennie , jag har fkn inte ens sagt ngt om jävla adam ?

kollar inte ens din blogg,

mnen nu fick jag redan på att du skrivit ngt om mig .

asso omg ? palla att du anklagar mig ? har inte ens

skrivit ngt o kollar inte din äckliga blogg ens .

palla skaffa dig ett liv ?

har du ngt jävla bevis på att det är jag ?

- neeeeeeeej ?

bara ett jävla namn ?

palla seriöst


Anonym
PUBLICERAT: 2010-08-13, 14:19:32

jämför ip-adressen på kommentaren ovan och den du skriver om i inlägget så ser du om det e samma person eller inte



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: