2010-08-14
 14:07:19

frågestunden avslutad typ :))

1. från dennis
kommer det bli vi någon dag (a) ?
sv: haha känner inte ens dig, men ja vet väl inte vad som händer i framtiden? ;)

2. från anonym
vill du kok i mun?
sv: bra svenska, och nej.

3. från amnah
vill du fittish i mun ,do der uppe?

sv: ja de får ju den personen svara på ;)

4. från anonym
har du gillat någon i klassen i så fall vem? :)
sv: ja men de va läääängesen :D dannio

5. från anonym
e du oskuld?

sv: nej.

6. från anonym
vilken årstid e bäst?

sv: sommar helt klart, men vinter också för jag fyller år ;) haha

7. från anonym
hur snygg tycker du att du e på 1-10?

sv: 3-4 kanske, asså jag tkr inte jag är snygg, men jag e inte världens fulaste heller (a)
(mitt självförtroende börjar gå uppåt) (y)

8. från ''josefina''
har du blivit av pullad?
sv: HAHA de heter inte ens AV pullad -.- & de angår inte dig/er, så håller de helst utanför bloggen :D

9. från micke
- Skulle du kunna göra nr2 i skolan?

sv: haha nä
- Hur gammal va du när brösten började å växa?
sv: de vet jag faktiskt inte ;o
- Gjort nått busit i sommar?
sv: hehe ja ;$
- Haft helt oskyddad sex nångång?
sv: ja..
- Vad tycker du om killar som sprutar jätte fort?
sv: eh? haha

10. från anonym
vem gillar du mest,
Cody Simpson eller Justin Bieber?

sv: haha lite svår fråga (a) jag älskar fortfarande justin bieber och han e fortfarande en av mina idoler. men cody simpson har mycket bättre röst fast han bara är 13. men ja.. jag gillar väl båda lika mkt antar jag :p

11. från anonym (fast jag vet vem..)
hur är ditt liv jenny?
sv: svår fråga, både bra och dåligt faktikt, och du vet vad som är dåligt right? jag försöker leva livet, man lever bara en gång så vill ha gjort så mkt som möjligt innan jag dör typ (a) men ibland så mår jag så dåligt att jag inte ens orkar med livet längre, men folk har gjort mig stark, tex du & en massa andra, så jag mår mkt bättre idag än va jag gjorde förr.

12. från du vet (:
Vilka omogna jävla frågor,

här kommer en normal,
varför gillar du justin bieber? (:

sv: för han sjunger bra, hans låtar e bra, han e snygg, ja jag har inget bra svar faktist :D

13. från anonym
har du gillat någon och inte vågat säga de? isåfall vem?
sv: ja många! hahaha pallar inte säga alla namn

14. från anonym (fast jag vet vem ;) )
Jenny, varöfr vet jag ditt andranamn ?

sv: för jag har sagt de till dig ;) & för er som inte vet så är mitt andranamn alexandra ;)

15. från anonym ( vet fortfarande vem :) )
hur litet är ditt rum som du påstår att det är?

sv: jätte litet, hahaha :D

16. från anonym
//per

sv: //jennie HAHA

17. från richi
- Vad tycker du om mig?

du e en gullig och jätte söt tjej! och verkligen skit snäll. & ja, jag vet att jag kan snacka med dig om de mesta faktist. tkr vi får träffas oftare å så :) ♥
- Säg något som inte många vet om dig! puss
sv: hmm.. många vet mkt om mig, HAHA, men typ.. jag är jävligt lätt irriterad, och jag kan börja gråta jätte lätt om någon ''skäller'' på mig, jag e väldigt känslig, med andra ord hehe. :D

18. från amnah
- hur cp tycker du jag e från skala 1-10?(a)
jag tycker du e 11 från skala 1-10 ,HAHHA (a)
sv: du e mer cp än mig, så isf är du 12 (a) HAHA
- e det ngt som stör dig med mig ,asså ngt du vill jag ska förändra med mig?
sv: nej, du e perfekt som du är älskling! :D

- jag vet allt om dig så jag vet inte vad jag ska fråga(a)
sv: haha, ja & du behöver inte ändra ngt ok? fatatr du? :@ HAHA eski :* nejmen, jag älskar dig för den du är hjärtat ♥

19. från anonym (amnah) ;D
vf e min bettis sötish? :$

sv: för du har fått upp mitt självförtroende :D:D:D haha nejmen, jag e nte söt, du är bebis :D

20. från anonym
- är du kär i ngn just nu? (a)

sv: nej, men vill bli :(
- vilken är din favorit tv serie/film?
sv: tv serie vet jag faktiskt inte, kollar inte så mkt på tv. men tror de är criminal minds/csi :) & film så är de pay it forward, remember me & alla twilight :)
- vad tror folk om dig?
sv: vet inte, men har fått höra att vissa tror jag e värsta horan, vilket jag inte är, så bryr mig inte att dom säger så för tar inte åt mig. och hbg största fjortis, tar inte åt mig där heller för de e jag inte så :):)
- hur svarar du i mobilen?
sv: hej/hej de e jennie & till vissa shuuuuu :D typ :d
- har du spytt offentligt? (a)
sv: haha ja tyvärr ;o
- brukar du gråta dig till sömns? o isf varför?
sv: de har hänt, och de kan bero på olika saker, ibland för killar, ibland vänner, ibland familjen osv.

- hur sminkar du dig? kan du nt ge tips på smink?
sv: börjar med mascara, sen tar jag liiiite foundation(inte i hela huvet, bara där de behövs), sen lite puder & och sen bronzing powder på kinderna.
detta e inte min vardagliga sminkning faktiskt, orkar inte alltid sminka mig så mkt, haha. ibland tar jag bara mascara å foundation ;p
& tips:
- mascara - false lash effect från max factor & the colossal volume express mascara, också från max factor.
- foundation -

självklart i er egen hudfärg ska ni ha
- puder - creme puff från max factor, haha
& bronzing powder - jag brukar ha de vanliga från hm, men nu har jag isa dora bronzing powder, highlight bronze 44
haha :D

21. från josefina
där det står josefina är det inte jag, fett omoget-.-<3

sv: jag vet, haha, tror inte du skulle fråga ngt sånt :p <3

fråga på om de e ngt ni undrar.
puss


Anonym
PUBLICERAT: 2010-08-14, 17:31:59

har du haft sex mer än 1 gång?


chrille
PUBLICERAT: 2010-08-15, 04:07:43

fina ögooon!:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: