2010-08-01
 13:12:17

första augusti

inte bloggat pga festivalen
har varit suuuuper kul alla dagarna fast fredan va lite sämre haha.
i torsdags, som alla vet, så träffade ju jag & alla andra som va hemma hos sanna, rebound.
dom va super duktiga, älskar rabih's röst! så fin ♥
deras nya låt, not helpless, skit bra faktiskt!



FÖRSÖK ATT IGNORERA MIG, HAHAHHA

rabih's autograf ♥

eddie's autograf ♥

efter de stack vi ner till festivalen, jag ville se eric saade, jag verkligen VILLE
men missade de, bara för att effie inte ville se, och fanny pallade inte stå där.
åååååååh.
jaja, så åkte booster ist med fanny, sen träffade joel pontus sebbe ralle ted, ja fan vet jag, massa iaf :D
såg hoffmaestro, dom suger :D
hihi, sen hem till effie, sov där & ja.
fredag: vaknade hos effie, vet inte vad vi gjorde haha, vi stack iaf hem till dannio och kröka vid 9, sen vid 10 stack vi ner i stan å ja vet inte va som hände, men åkte iaf booster igen.
lördag: vet inte va som hände då heller, mitt minne e bäst ju, HAHA
tänkte hoppa bungy jump med carolina, men vi hade inte tillräckligt med pengar :( och jag vågar inte hoppa själv :( vill att någon ska hoppa med mig, och jag ville göra de igår som fan, fast de va 2h vänt tid :o jaja skitsamma, nästa år ska jag!
haha lite kortfattat om mina dagar.
juste, träffade massa trevligt folk också, haha :D
aja.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: