2010-08-09
 13:55:05

angående den kommentaren..

angående den kommentaren om adam, så vill jag bara skriva lite saker
folk får tycka vad dom vill, men vill bara ha detta sagt, så alla vet hur de ligger till,
jag började snacka med adam för ett år sen, eller ja ett år & två månader sen..
och vi träffades för första gången den 29 juni 2009, jag föll för honom direkt
sen fick jag ju reda på massa saker som såra mig och sånt och jag och många andra
började ''hata'' honom. men nej, inte ens de räckte, min känslor fanns kvar..
jag slutade inte kämpa och den 5/10-09 blev de vi, men en vecka efter dissade han mig
och ja, de blev ju som de blev.
än idag har jag fortfarande små känslor för honom, och de tror jag han vet.
men jag har verkligen jätte svårt att komma över han, jag försöker verkligen, men så fort
jag träffar ngn ''ny'' så kommer han upp i mina tankar, rätt jobbigt, men så är de.
jag ser oss bara som vänner nu, men de e klart jag fortf tänker på honom å sånt..
jaja! nu vet ni de
puss


Anonym
PUBLICERAT: 2010-08-09, 22:25:41

vaddå tycka vad dom vill ?

han playa dig allt jag ville säga om du

inte har förstått det än.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: