2010-04-08
 14:53:26

sjukis

hej bloggen/bloggläsare :):)
jag mår fett dåligt, har gjort de sen igårkväll, fett ont i huvet & e skiit varm hela tiden fast jag sätter mig i frysen typ ..
hahaha , nej jag har inte suttit i frysen, men öppnat å suttit utanför för å ''kyla'' ner mig eller va man säger? xd
men ja, pappa glömde sjukanmäla mig, så kommer få skolk säkert, men whatever, pappas fel haha.
tror inte jag drar till skolan imorgon, har redovisning å har inte tränat, & måste kunna allt utan till, ye good luck jennie..
aja, detta va bara ett litet onödigt inlägg för jag har cepe tråkigt. men skriver mer när jag sitter vid min data antar jag !

& juste, vi ska flytta - igen.
tror jag, HAHAHA, å då kanske vi flyttar till lördagsgatan, fan va jag längtar om vi ska de! wiiie! hihihi :D
eller så flyttar vi ner till stan, pallar inte det, men ja .. :d
jaaaaaja! puss!
/ jennie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: