2010-04-06
 16:41:25

seg uppdatering

i know, förlåt (a)
men nu kommer en bildbomb på mig å effie! :)
så enjoy ;)


först denna, för effie tyckte hon likna mig på den, haha (a)















effie älskling, utan dig hade jag fan inte varit hel.. du e helt jävla underbar
du e speciell, e alltid glad med dig.. 
kan snacka med dig om allt, och jag lovar, jag kommer va
vid din sida tills du ber mig att inte va det.. jag älskar dig så sjukt jävla obeskrivligt mkt!
å du betyder.. ja, otroligt mkt. hoppas du förstår det.


-----------
effie döda mig inte för bilderna ;*
& denna bilden får avsluta bildbomben, HAHAHA :D :


jag har bytat navelpiercing, hihi (a) tycker den e jätte fin :$$$$

puss
/ jennie. :D


Ruuuubin
PUBLICERAT: 2010-04-07, 23:36:46

Så fin kropp!<3


kristina
PUBLICERAT: 2010-04-08, 18:13:39 | URL: http://kristinacicak.blogg.se/

sjukt fina ögon :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: