2010-04-07
 17:21:37

love can bring you happiness, but it can also bring you pain.

10 sanningar/saker ni (kanske) inte visste om mig.
- jag hatar sallad, HAHAHA
- jag e riktigt höjdrädd, men älskar karuseller som.. är typ höga&snabba haha.
- jag e blyg, fast jag säger att jag inte e de, :$
- jag kan lyssna på vad som helst när de gäller musik, förutom sån dampig rock & sånt skit, HAHAHA.
- jag HATAR spindlar, finns inget värre, helt ärligt.
- jag älskar lugna låtar.. spec om jag tänker på någon speciell..
- jag blir LÄTT kär
- jag blir lätt sårad.
- jag kan börja gråta lätt
- jag tycker att jag är tjock om magen & benen. hihi :$

&ja, jag har jätte tråkigt.. -.-
xoxo / jennie <3


Ruuuubin
PUBLICERAT: 2010-04-07, 23:57:52

- jag kan lyssna på vad som helst när de gäller musik, förutom sån dampig rock & sånt skit, HAHAHA



Hahahahahahha det vet man:D§



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: