2010-04-04
 14:33:45

i hate these tears in my eyes

hellu bloggen! :)
jag e på toppen humör, fråga mig inte varför för de vet jag inte! hahahaa. gårdagen va fett kul, hehe, pallar nte berätta om den, för har inte tid, ska snart dra till effie älskling! så ska vi kolla film, göra v oss, käka sen dra till ekebo yao! och vi kommer dit vid 7-halv8 som vanligt dåju ;) haha. e fett taggad! wiiho!
hah, iaf, imorron blir de väl effie igen eftersom jag sover hos henne idag, sen på kvällen kanske fanny, eddie, abbe & dem & sjunga singstar å sånt, hahaha :D
iaf, har inget mer å säga, men de kanske kommer en bildbomb sen på mig å effie ;) haha.
kisses ;*
           / jeennie.



fffffffulbild, men cassie tyckte den va fin så ja, HAHHAHAHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: