2010-04-09
 11:00:57

fortsätt fråga så e ni gulliga! ;*

hej alla! :D
jag e hemma idag igen, för guess what? jag e sjuk!
*host* haha, nej jag e inte sjuk men jag skulle ju ha sån redovisning idag, så kunde inte jag den, sen skulle vi lämna in teknik arbetet idag osså, men de e jag heller inte klar med, så jag tvingade mamma att sjukanmäla mig, mohahaha (a) så nu sjunger jag å sånt! :D hahah
fast jag har fortf ont i huvet om jag ska va ärlig, men de tror inte mamma på :p
aja, jag har inte fått så många frågor, så tycker ni kan fortsätta :) har ju frågestunden till söndag! :D
& jag ska få min nya tv idag eller imorn, ÄNTLIGEN!
sen ska jag nog få en nikon D5000 eller D3000 (y)
fatta va glad jag är <3
sen ska jag få ny typ bokhylla eller ngt sånt :d
så ska möblera om lite today.
skriver mer sen, puss!
/ jennie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: