2010-04-02
 11:37:18

folk förändras inte, du lär bara känna dem bättre.

öhm, hej? :)
haha, ingen vet att jag fortf har blogg, men jag tänkte iaf börja med de igen, vet inte varför.. menmen.
just nu sitter jag på mammas å pappas nya data, eftersom den e enormt mkt snabbare än min, så kommer sitta vid denna till typ tisdag. för då kmr min data tbx fråån lagning å ja :) har inga bilder här heller, men ska fixa de sen, för har ju photoshop på denna datan ( :D! ) så ska börja på en ny header eftersom denna är gammal, HAHAHA.
idag ska jag & typ julia, paow & eleni festa, & några till? :) kmr säkert bli kul, HAHAHA...
men ja, jag ska typ fixa lite på bloggen innan jag länkar den lr ja. :p

kisses ;*
              /jennie. :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: